RSS

permis expirat

29 Iul

permis expirat , preschimbare permis auto

Acum cateva zile am inceput vanatoarea de permis,deoarece sunt unul din sutele de uituci care nu si-au schimbat la timp permisul de conducere.Toate bune si frumoase , m-am dus sa imi fac toate analizele ca na sunt obligatorii pentru cei care nu le-a dat nimeni cu tesla la bibilica sa-si verifice expiraciunea – si dai cu orl , oftamologie,medicina interna,dat sange la greu de ziceai ca sunt in reclama la vopsea(aici am cam exagerat), ortopedie, psihiatrie ( aici bine ca ala era cam cu capul in nori ca sigur imi punea camasa de forta) , neurologie de mai aveam putin sa ma mutam in policlinica ( toate astea pe parcursul al trei minunate zile ca baietii colegi de salvare nu sunt toti de gasit in aceeasi zi ca na sunt si ei oameni).Apoi azi am fost la gigeii de la politie, caschetarii sa imi depun dosarul cu toate copiile si mama masii ce mai au ei nevoie.Am trecut prin nori de praf de la baietii care lucreaza la magnificul pod de la Aurel Vlaicu, sa ajung intr-un final sa depun dosarul ; omul diabolic de destept de dupa tejghea nu reusea sa imi traga una cu obiectivul sa ma puna si pe mine ca tot omul intr-o pictura.Am stat linistit undeva intre somn si agonie pe parcusul a cateva sutinguri ale domnului pana a reusit sa faca splendoarea.Diseara in jurul orei 6 ma duc sa imi ridic maretul permis si sa pot sa matrag si eu cu masinile ca tot omul in regula.

Asa ca va dau un sfat : nu uitati sa va preschimbati permisul inainte de a expira, astfel evitati sa va mai doftoriceasca o garla de medici daltonisti , plus timp pierdut pe drumuri. aveti mai jos actele necesare in cazul in care imi sunteti siamez  la aceasta intamplare si uitati sa va schimbati la timp permisul

  •  taxa preschimbare permis la cec in valoare de 68 ron
  •  fisa medicala cu toate cele de mai sus prin care am trecut si eu acum la cost este de la 110 ron -pana la cat o vrea Dumnezeu + copie dupa aceasta ( fata/verso)
  •  permisul vechi
  •  act identitate-original + copie

 

permis expirat

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Iulie 29, 2011 în Posturi la greu

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
