RSS

Cum am ajuns la acest nume de blog….

22 Apr

     Trebuie sa recunosc ca ,fiind impulsionat de spiritul de creator de situri , in prima faza in momentul in care m-am gandit la numele blogului , imediat am vrut sa fie un blog care sa apara bine la `search-uri `- asa ca m-am agatat de cuvintele cele mai folosite de romani la cautari pe `nea google. Asa am ajuns la acest diabolic `pretmic` care prentru mine cei drept nu m-a atrage cu nimic.Dar totusi sa ma impac cu ideea m-am gandit si imi tot spun ca defapt pret mic nu este acela de la raft pe care toti il cautam , ci un joc de cuvinte de la `pretty` din engleza si `mic` din romana , astfel luand in capul meu nastere blogul maidanezo-corcito micul frumos ( mama masii ce o insxemna si asta ).

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 22, 2011 în Posturi la greu

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
